Translate

Szukaj na tym blogu

piątek, 4 marca 2016

"Przygody Małego Lisika" książka/ mata edukacyjna - video

Znowu dziele się filmikiem, który jest prezentacją mojej ostatniej książki. Zachęcam do oglądania.
Było sporo pracy przy kręceniu filmiku, bo jak zwykle Agata samosia ;) W jednej ręce aparat, a drugą ręką zabawa. W głowie myśli wiele:
-"Trzymaj prosto aparat, nie wierć się! "
- myśl "Co mam dalej powiedzieć, aby o niczym nie zapomnieć, a słowami nawiązać do dalszej części i kolejnych elementów"
- "Mów składniowo! Nie myśl o tym co robisz, a o tym co mówisz!"
- "Mam nadzieję, że nie zabraknie mi znowu miejsca na aparacie, albo nie rozładuje się tak jak ostatnio."
Efektem tych wszystkich myśli, które plątały się w mojej głowie, jest kilka zdań, które wypowiedziałam niefortunnie i które pewnie już do końca życia zapamiętam. Są to takie stwierdzenia jak: "Baranek był dzielną owcą" i "Pyszna zupa z kurek" ;-) :-p
Ale nie zamierzam się tym przejmować! Jest spontanicznie i wesoło, nawet sweter założyłam w owce.

         Zapraszam Was serdecznie na mój kanał YouTube i zachęcam do subskrypcji! :)





I mały "work in progres" nad czym teraz pracuję ;)






6 komentarzy:

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)