Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 16 grudnia 2013

W "BABY ROOM PROJECT"


Pamiętacie, kiedyś pokazywałam wam baloniki, które wykonałam na zamówienie Ev. Na jej blogu MIFKA SZAFA Ev prowadzi taki cykl "baby room project" gdzie pokazuje pokój swoich chłopców i etapy jego metamorfozy. Właśnie pojawił się post z balonikami i górami, a ja chciałam się wam pochwalić jak fajnie Agatownikowe góry, burzowe chmury i balony wyglądają w pokoju Kubusia i Kamilka.
Podobno nawet kotek stał się amatorem lotu balonem!


 
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Burzowe chmury i balony są rewelacyjne. Magiczny, bajkowy ale nieprzesłodzony klimat :) Lubię... lubię... bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba styl w jakim jest urządzony pokoik, bajkowo...

      Usuń
  2. Wszystko pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A temu kotkowi to nie za dobrze tam??? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. odlotowy wystrój. baaardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)